Customer service medewerker

Functie

Jouw takenpakket zal er al volgt uitzien.

Jij bent het aanspreekpunt voor de klanten en ook tot betrekking met commerciële vragen (per mail en ) Je bent verantwoordelijk voor het beheer van bepaalde accounts. Jij zal instaan voor de orderverwerking en bevestigingen hiervan op te volgen. Zal ook transporten inboeken, dit voor de onderdelen alsook materialen. Zendnota's opmaken. Je zal instaan voor eventueel de ondersteuning van facturatie mee op te volgen. Nacalculatie uitvoeren ter verwerking (dit dient met excell te gebeuren) En je zal instaan voor aankooporders op te volgen van de leveranciers. Allerhande administatieve taken

Je zal ook heel wat verantwoordelijkheden erbij krijgen, dus hiermee omgaan is wel belangrijk!

Jouw profiel

Wat zou het goede profiel zijn voor deze functie

Jij hebt een graduaats opleiding volbracht of bent in het bezit van een Bachelor of gelijkaardig door ervaringen. Je spreekt vlot talen (NL en Engels) Frans is een plus! Je hebt een commerciële en klantgerichte flair. Kan goed in team werken, ook zelfstandigheid is je niet onbekend Werkervaring in een commerciële sector is een plus! Jij bent proactief en neemt ook initiatief Je bent een gemotiveerde en enthousiaste kandidaat!

Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...) Zich voorsen aan de
De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...) De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...) Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen Technische ondersteuning bieden aan technische commissies of adviescomités Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (besing, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...) Behandelt Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...) De klant informeren over de kenmerken van de producten
De klant adviseren bij zijn keuze Behandelt Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van besingen, bijstand en hulp aan klanten, ...) Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
De producten en diensten van de onderneming voorsen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...) De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
De gegevens van de besing, de reservatie, ... invoeren Aanbod

Wat mag je verwachten van ons

Goede werksfeer. Kans op vast na je interimperiode en een positieve evaluatie. Mooie verloning! Dag uren, keuze uit u - u of u - u

 


Customer service medewerker
2024-08-29 - 2024-10-21

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: HAMME

Land: België
Postal Code: 9220
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share